roskilde 2007, here i come!!

nu var det dags för en liten y att ta sej från mellanlandingen malmö till roskilde. anlände till sturup igårmorgon och blev snällt upplockad av stina. sen va det ärenden och grejsande som följde hela dagen. inhandlat diverse nödvändiga saker till resan

- fältflaska med tillhörande fodral ( så att flaskan inte fryser när det blir kallt )
- fritids set med bestick, tallrik etc ( exakt likadant som jag köpte förra året, men var fan e det nånstans? )
- campingstol med tillhörande parasoll ( samma modell som förra året, orkade ju inte släpa med den hem )
- ficklampa ( sägs vara vattentålig och är allmänt ful )
- pressening ( tror ni att det kommer regna i år? )
- plåster ( kan vara livsavgörande att ha med )
- knäckebröd ( ingen kommentar krävs )

collectade även ihop lite saker som redan fanns i min ägenhet. bla sovsäck, luftmadrass och mina hörselkåpor. som btw är det bästa
festivalköpet någonsin!

nytt för i år är även mina och pillis walkie talkies... vi införskaffade oss dom ca 2 dagar efter förra årets festival, och äntligen ska vi få nyttja dom! ida har även investerat i en lite bandare som jag smyckat så fint med diverse blingbling-accessoarer. döpt har den blivit oxå, til kazeto ( ett litet lagerhaus internskämt )

dock lite läskigt att jag måste ta mej till festivalområdet på egen hand. pilli och krisse åkte ju redan igår för att paxa tältplats. och så e det sunkigt väder! men vafan, det får väl gå an ändå. stövlar på från start kanske.

nu blir det packa av...


...och jag saknar redan min lilla emo ♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hey baby! Gissa vem som fick det där jobbet på Brothers? just det! jag! Så ikväll ska det firas med lasagne och vin å sen debaser. jag är bäst!

Postat av: Pernilla

...sa jag förresten att jag var bäst?

2007-08-01 @ 17:21:16
URL: http://puffy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback