y ÄLSKAR roskilde

fyfan vilken überskön vecka. bästa veckan i hela mitt liv. eller iaf på delad första plats med skidveckan i st anton 2004. å det säger inte lite det! det går ju knappt att beskriva. underbart väder, underbara campkompisar ( TEAM EASY ON ROCKAR ), underbara grannar ( speciellt stockholmarna ), underbara konserter. ja fan. helt fucking jävla wünderbart. nu är ida sönderbränd, har en vagel i ögat men hemma helskinnad och allt ligger på topp. kan fan inte vänta tills nästa år. roskilde -07, here I come!

utdrag ur sjukt interna skämt:
- purrr purrr, fly away little birdie, fly away
- jag går inte i baggy för att det ser coolt ut, jag går i baggy för att jag har sån jävla stor kuk
- hej, vad det går
- tystnaden i rummet igen...
- hej, jag heter jonny, jag jobbar på en skruvfabrik
- svara inte i min mammas mobiltelefon
- quaranti
- it´s all good, IT´S ALL GOOD
- flaxen, tjongen, snibben och routern och routern
- du klär i rött, det är jag som har stickat den. lite bögig kanske men vääääldigt parant
- och så vänder vi på bandet och vad hittar vi då där? ja, vad hittar vi där?
- easy on, TEAM EASY ON
- show ( female ) tits, get free beer
- idan för faaan
- tuuudor

bildbevis sa ni? jomen självklart!

ida&pillan







konsert
pillan&ida

och ja, jag och pernilla har i princip samma pose på alla foto. stabilt!

Kommentarer
Postat av: Eva

Ser ju bara sååå jävla underbart ut!!!

2006-07-04 @ 15:57:02
Postat av: Puffy

jamen gjutet sa du jaaapp. lite sugen är man jue...å nu har jag gjort en god gärning å ska träffa nån ikväll å lämna tillbaks mobilen. karman ökar oooh jaaa. possposs.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback