uppdrag: hårfärgning

hej hopp!
härom dagen insåg jag att jag blivit alldeles för blond!

(2009 vs 2008)

färgade ju håret eldrött förra sommaren, men det har blivit blont nu.
köpte således hårfärg för att färga håret sådär eldigt som jag vill ha det.
tydligen inte det lättaste att hitta!
antingen får man färga håret knallrött eller brunt.
kul.
valde en hårfärg som var mest lik mitt önskan.


men icke!
mitt hår blev röddassigt á la menstruation.
usch.



rusade därför direkt till ållebolle och köpte blondering.
nu jävlar ska det förstöras hår!

nåväl, resultatet blev eldorange.
mer nöjd med detta än det dassiga mensfärgade,
så här ser jag ut nu!





Kommentarer
Postat av: Eva

Najs! :P

2009-05-02 @ 12:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback