god morgon



när man stegar in i min hall skulle man kunna tro att det bodde en familj på 8 här.
+ diverse släktingar som kan vara på besök.
iaf om man bildar sig en uppfattning genom att titta på mina skor.
mina hundratals skor.
 halva hallen är fylld med skor som står framme.
resten har jag fått knöla in på diverse ställen.
denna lägenhet har inte så mycket av, vad man skulle vilja kalla, förvaring.
jag älskar skor.

för övrigt börjar man kunna ta mig för en frisk.
nästan iaf.
jag förväntas jobba imorgon, vilket känns lite jobbigt.
snoret är inte så farligt längre men huvudet känns fortfarande som att det ska spricka.
har precis förslutit en plastpåse som jag har använt till mina använda näsdukar.
mums.
inser att jag har förbrukat nästan 200 näsdukar under dessa dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback