underbara helg

helgen har varit underbar.
har hunnit med så fruktansvärt mycket.
lediga helger är guld värt.


så här fin var jag i fredags när det bar av till jobbet.
fredagkväll spenderade jag ute på bygden hos emo.
han skulle upp tidigt på lördagsmorgonen för att skriva högskoleprovet.
jag passade på att shoppa i väsby centrum under tiden.
hittade lite spännande saker...


halva priset på söta vårkappan.
och 2 billiga sköna slappklänningar.
älska HM!


och glammiga nitväskan från gina.
20 % off!

på kvällen var det dags att fira att tentan är över.
det gjorde jag och karina med att dansa på fashing!
lovely!



idag, söndag, har jag varit istället för en död.
kom hem 5 inatt och fick bara sova till 12.
lägenhetsvisning i sumpan stod på schemat.
men tyvärr uppfyllde ingen av de två jag kollade på den upplevelsen man fick från annonsen.
att man alltid går på den niten...
det är bara att leta vidare.
men jag passade på att shoppa lite på ica maxi som låg ett stenkast därifrån.
köpte en matchande kökshandduk till mitt nya förkläde.
älska stjärnor!


Kommentarer
Postat av: Gittan Glans

hoppas tentan gick bra. Dutti du :)

2009-03-30 @ 10:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback