oj, vilken vecka!

går ut hårt i början av veckan med finbesök av stina.
vi inledde vistelsen med god mat och utgång på alla ställen som håller öppet en tisdag.
farfar ginko med rundpingis!





dagen efter var vi lite trötta, men stina lagade ändå pannkakor åt oss tillfrukost!


dagen fortsatte med film i soffan, runda på stan, mamas and tapas och slutligen yesman på bio.


ett intensivt & underhållande besök!
tackar tackar!

min egen vecka fortsatte med konsert på fredagen med pojkvännen.
bowling & tennis på wii hos björn på lördagen.
jag hatar att förlora! usch.
skönt att denna veckan är över så att man kan få vila upp sig lite.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh, vad massa roligt ni har gjort! Min mamma var i Sthlm nu i helgen, jag blev lite avis på henne. När får jag komma upp? :D

2009-01-18 @ 18:35:31
Postat av: Stina

ja, tack för en jättetrevlig vecka! du är en bra värdinna (eller vad man kallar det). vi hittade massa kul saker på mässa också. men vi ses snart igen! hör av dig då! puss o kram

2009-01-19 @ 12:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback