Hängig

idag känner jag mig lite hängig i huvudet.
ligger just nu nerbäddad i soffan med täcke och hela köret.
nu börjar det bli riktigt kallt.
minns från förra vintern att denna lägenheten inte riktigt pallar av vinterhalvåret.
kallt så att man fryser arslet av sig.
tur att jag har köpt upp mig på blockljus så att jag kan alstra värme.
men som sagt, idag känner jag mig ovanligt hängig och hoppas innerligt att det inte blir värre.
(eller gör jag kanske det?)
det kan ju bero på att min kropp just nu besitter en härlig träningsvärk från gårdagens träning.
suck, vintern är här.

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja, ladda upp med myströjor, filtar, värmeljus i fina lyktor (det där vet du ju allt om) och massa koppar varmt té eller choklad! Räcker inte det kanske du kan lägga en Emo under filten, har hört att det ska värma mot frusna vinterdagar.

2008-10-28 @ 23:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback