Falafel



som äkta malmöbo är det totalförbjudet och otänkbart att äta "falafel" i stockholm.
det dom serverar i stockholm är inte ens falafel, så det så.
nå i alla fall, inatt fick jag min beskärda del av den underbara födan.
efter drink + vin på retro begav sig jag och stina till jalla jalla och införskaffade oss varsin falafel med kyckling.
MUMS!
vi passade även på att köpa nybakade ostbullar på donaubageriet.
ostbullarna har jag precis ätit till frukost.
det är sånna här tillfällen som jag saknar att bo malmö en gnutta mer än vanligt.

Kommentarer
Postat av: Eva

I Gbg finns det oxå låssas-falafel, men bara ett ställe som har ÄTBAR låssas-falafel. Tacka vet jag riktigt falafel!

2008-10-12 @ 18:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback