Datorväska

ojoj, jag behöver en datorväska till min kära ögonsten.
men fasen vad svårt det ska vara att få tag på en!
humm, dock har jag höga krav.
den ska både vara billig OCH snygg.
no can do.
hittade en käck rosa på IKEA.
den var minsann både billig och snygg.
dock insåg jag när jag kom hem att datorn inte alls passade.
och min dator är inte ens stor.
väskan var helt enkelt felkonstruerad.
bajs.
nu kvarstår problemet att åter hitta en snygg+cheap väska.
stackars datorn som fryser om nätterna utan en bostad.
suck och stön!

Kommentarer
Postat av: Gittney spears

Mediamarkt brukar ha riktigt tuffa tillbehör...vet dock inte priset. Dom ligger ju typ 5 min gångväg från ikea så gå o titta bestämma

Postat av: bettan

men vad. ska du ha den där i om nätterna alltså? jag yrodde det var för om du skulle ha den med dig nånstans.

2008-10-24 @ 10:49:40
Postat av: ydha

hahahaha, det e väl klart att jag ska använda den till att transportera datorn. så galen är jag faktiskt inte!

2008-10-24 @ 22:58:01
URL: http://ydha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback