Money money money



idag gick jag lös på min kära sparbössa.
det är (var?) en sådan som man inte kan tjyva ur, utan måste massakrera för att komma åt guldet.
eftersom jag nu har börjat betala dubbla hyror kände jag att det var dags.
i denna sparbössa har jag i princip bara slängt ner lösa pengar, mest mynt.
men ändå på bara ett par månader har summan uppstigit till nästan en tusing.
galet trevligt!
speciellt om jag nu ska köpa den däringa skinnväskan att ha som laptopväska.
ska jag?
ska jag inte?
ska jag?!



Kommentarer
Postat av: linda

De hade massor av datavärror på 3-butiken. Snygga såg de ut att vara också.



!

2008-11-14 @ 13:18:32
Postat av: Eva

Hur många laptop-väskor ska du ha?? o_O

2008-11-16 @ 09:38:52
Postat av: ydha

jag har ju lämnat tillbaka alla andra?

Postat av: Eva

Jaha, det visste väl inte jag heller ;)

2008-11-16 @ 21:01:04
Postat av: kajsa

Oh! En sån skulle jag behöva. En sparbössa du måste döda för att komma åt pengarna. Jag har en björn som man bara petar loss en propp i "rumpan" på så trillar allt ut. Borde fixa något liknande. Jag skulle ju bli rik!

2008-11-20 @ 11:02:57
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback