Roskilde 2008!

HAH! ni som trodde att jag vänt ryggen åt roskilde kan hoppa upp och bita er i snabeln.
antagligen det bästa året hittills. eller ett bra år iaf.
trots (nästintill) lunginflammation.
skulle åka dit med pernilla & gustav på onsdagen.
men på tisdagsförmiddagen får jag ett galet samtal av katja
som 5 minuter tidigare bestämt sig för att följa med och köpt biljett.
och hon lockade med gratis skjuts dit om vi åkte på momangen.
sagt och gjort!
efter det följde långa, innehållsrika och heta dagar.


jag fick ha på mig en fin mössa när vi körde över bron nercabbat.







så här roligt hade jag nästan hela tiden.
( tyckte det va snällt när dom hälsat att jag skulle ha en god festival på penicillinpaketet )

Kommentarer
Postat av: Eva

Åååh, vilka fina bilder! Ser ut som ni hade störtkul ;)

2008-07-22 @ 10:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback