I en stuga på landet ( + jag hatar ikea )

i helgen blev vi medbjudna till en tripp till en stuga som emos mamma hyrt.
ett riktigt orginal.
ingen el eller vatten, oldschool med utedass.
riktigt mysigt med andra ord. och ödsligt.
tur vi hade en stor, mager hund med oss.
stackars tico hade fått magsäcken vänd och blivit opererad.




på lördagen va emos mamma snäll och skjutsade oss till ikea.
jag skulle ju köpa benno cdhylla.
hade bra framförhållningen och kollat på hemsidan så att dom skulle ha typ 50 st hemma.
jag behövde ju bara 2 st.
sagt och gjort.
men när vi väl kommer dit hittar jag bara en förpackning på hyllan i tag-själv-lagret.
den va dessutom öppnad.
kollar runt lite och ser att det ligger en hel blaffa med förpackningar en hylla ovanför.
då traskar jag bort till informationen för att be dom ta ner åt mig.
men dom vägrar!
dom säger att dom inte kan göra det.
då blev ida väldigt förbannad så hon nästan tuggade fragda.
nä, dom skulle inte ta ner fler förrän dom fyllde på nästa dag!?!
usch vad arg och besviken jag blev.
hur ofta är jag på ikea med bil?
jävligt dålig service.
om dom nu har nån policy att dom inte får köra truck i butiken så får dom ha bättre framförhållning!
dom kunde ju för fan fyllt på innan dom öppnade isf.
USCH & FY!
jag skulle ljuga om jag sa att jag aldrig mer kommer att handla på ikea
( jag behöver ju en benno till! )
men dom har definitivt sjunkit i mina ögon, långt ner under fotknölarna.
så det så!

Kommentarer
Postat av: Eva

Fy fan vad dåligt!!! Vi som jobbat i branschen vet ju vad kundservice är. INTE SÅDÄR! Dumt som fan. Ska vi döda dom?

2008-07-25 @ 12:36:45
Postat av: ydha

ja!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback