under kniven

image515

som ni kanske känner till så har jag haft ett återkommande problem med min hals.
närmare bestämt mina envisa halsmandlar.
när dom fungerar korrekt, så verkar ens mandlar som vakter till halsen.
men när ens mandlar är så onda som mina så är dom bara till besvär
och förvärrar ofta situationer som förkylning, halsfluss och influensa.
under våren 2004 hade jag ( för den som inte är uppdaterad ) 5 halsflusser under 3 månader.
usch!
jag blev remitterad till att operera bort dessa djävulens avkomma för drygt 2 år sen.
och nu äntligen har det alltså hänt.
ida är numera halsmandel-lös.
med ett öppet sår i halsen har jag nu j&¤#%vligt ont.
men! det kommer gå över.
och då kommer jag ( förhoppningsvis. peppar peppar ) slippa dessa problem för gott.

-ynk ynk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback