inspiration à la springtime

en regnig, ledig dag som denna passade jag på att besöka ikea, kände för att välkomna våren med en klädställning till sovrummet + en ny taklampa. en som faktiskt fyller funktionen att sprida ljus, till skillnad från den som fanns där sedan tidigare. en kitchig liten krona blev det minsann. 

resten av dagen fyllde jag med sysslor så som att handla mat och städa inför min mors ankomst imorgonkväll.
det ska bli en weekend som heter duga ( det är vad som förväntas iaf )
hoppas att vädret uppehåller sig och att min mor inte drar med sig skånsk förkylning.

image521

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag tycker snart det börjar bli dags för mig att komma och titta på den där lampan! Eller ska du komma och titta på min..? ;)

2008-03-06 @ 21:49:20
Postat av: ydha

jamen självklart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback