Onsdagsmingel på pizzahut

i onsdags lockade linda med mig till pizzahut.
vi skulle egentligen ätit på älskade hermans,
men dom har tydligen börjat med nåt nytt och kör endast veganmat på onsdagar.
det tyckte inte vi va så roligt.
men, sagt och gjort så gick vi till pizzahut på medis, där linda fick fel pizza och jag fick smutsiga glas.
( vi märkte att många andra också fick smutsiga glas )
linda blev lite arg när hon fick fel pizza ( med all rätt! )
hon berättade även att detta typ alltid hände på pizzahut + att sevicen suger.
då kan man ju undra varför man vill gå tillbaka till ett ställe som är under all kritik.
men svaret på den frågan var rätt och slätt att maten va så himla god.
även om man inte får det man beställer.
men å andra sidan slapp jag betala för min sallad.
ida nöjd.

linda invigde sin nya mobil och jag min nya väska.
även kallad pennfodral.

sen lurade jag med linda till kellys för billiga öl & cider.



Kommentarer
Postat av: Linda

J'vla pizza HUT! ;)

2008-08-04 @ 18:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback