it's bittersweet to be back

nåväl, då va man hemma igen på nordligare breddgrader.
men ack så skönt det varit med en veckas semester i gott sällskap av familj, värme och alkohol.

för att börja berättelsen redan innan den existerade, så hände en liten olycka kvällen innan departure. nämligen översvämning i badrummet. emo fick agera plumber och rensa smuts.

men den förödelsen löste sig rätt kvickt och snipp snapp kokosballong, så befann vi oss i benalmadena.



jag fick dille på fake-fendi-spy-bags, och va tvungen att köpa ett par. emo slog på stort när han köpte ett bälte på marknaden. väldigt nödvändigt eftersom min mamma påpekat ( med all rätt ) ett par gånger att hans byxor satt alldeles för löst.

emo fick för första gången smaka på paella, typ världens godaste maträtt. mumsisch!


som vanligt enligt traditioner á la grahn så har en hel del uttryck införts och myntats bla minusinvalidos och baasooon. det va en hel uttryck till, som jag i skrivandets stund inte kan komma ihåg. synd för er som inte va med!
här nedan följer sedvanligt hela resan i ett par bilder...






image465
-ay ay ay!
med andra ord, en alldeles förträffligt utmärkt semster!



Kommentarer
Postat av: Moses

AY AY AY!!!
hade vi trevligt?

2007-05-21 @ 20:50:57
Postat av: katten

e det marknaden i fuengirola!!? ååååh va jag vill ivääääg.

Postat av: pernillan

meen åh vilka snygga väskor. oh det ser ut som ni haft lovely. fan vad fiiint!

2007-05-21 @ 21:35:50
URL: http://puffy.blogg.se
Postat av: Eva

Ser heeeelt underbart ut!!

2007-05-22 @ 10:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback