ida är

va tvungen att sno denna från katja. man ska skriva in "sitt namn är" på google ( alttså i mitt fall "ida är" ).
följande meningar visade sej...

GUNDA och IDA är tillgängliga 24 timmar per dygn.

Om du tycker ida är dansband då vet du inte vad dansband är för musik.

Liten Ida är en roman skriven av Marit Paulsen från 1979.

Ida är glad.

En skönhetsdrottning som flytt sitt uppdrag; när Ida är på en plats vill hon alltid byta plats.

Lilla Ida är ett busfrö.

Min Ida är på bättringsvägen nu, tack och lov!

Identifikationen med Ida är inte helt lätt.

Ida är spårlöst försvunnen.

Ida är kvinnan utan egenskaper.

Ida är det bästa som hänt Svenskfinland!

Ida är två år äldre än Kalle som är tre år äldre än Elsa. Tillsammans är de 12 år.

Energin som kommer från Ida är mental.

Ida är en klassisk skönhet tycker jag.


för er som inte visste, så borde jag verkligen plugga just nu, inte hålla på med fjantiga internetprylar.
har ju trots allt tenta om 11½ timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback