yet another weekend at end

gick upp okristligt tidigt lördagmorgon eftersom jag och mamma skulle stå i folkets park och sälja på loppis. 0530 ringde klockan och det va inget att be för. men skoj va det! och lite pengar tjänade man allt ihop.

sen va det dags på kvällen att besöka kb ( SURPRISE!! ). eva skulle hämta sitt vip. väl inne på kb va det helt omöjligt att hitta eva i vimlet. och full va hon minsann. jag och anna gav upp strax innan 3 å gick till intergrill för att äta den äckligaste kycklingkebaben nånsin. och dyr va den, fy!



Kommentarer
Postat av: puffy

men neej! Anna får INTE gå till intergrill. så är det!

Postat av: Annie

jo, jag e på intergrill så mycket jag vill....snytf rädda mig. lovar! denna helg inget intergrill!

2006-09-27 @ 20:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback