två rara tjejer söker umgänge

det va ju så underbart väder igår att man va tvungen att ta vara på det. jag tänkte att jag å eva minsann kunde sätta oss i folkets park på eftermiddagen å njuta. men då va eva ute å vandrade. sen när hon kom hem så va jag tvungen att vila, sen va eva tvungen att äta, etc. framemot 8-snåret så kom vi iaf till folkan. helt tomt, men det va ju en ljuv kväll. lite vin och gott snack. mest va det ju för att fira att vi båda har fått jobb nu under hösten. jag har dock inte bestämt mej än för vilken av två 'tjänster' jag ska ta. men jag återkommer med uppdatering inom det området.

jag och
evish har för övrigt kommit på att vi snart e ensamma kvar i malmö. inte kul. alla flyttar härifrån. hur skaffar man nya vänner? kan man leta nya vänner? ungefär som man raggar efter killar på krogen, eller hur gör man? går man fram till en potentiell vän och säger 'tjena, vill du hänga med hem å lyssna på musik å snacka lite skit?' eller kan det misstolkas? och, som vårt fall, om vi nu är två st som söker vänner och vi båda går fram till denne potentielle vännen. kan det misstolkas ännu mer kanske? gaaah!

Kommentarer
Postat av: puffy som är en vän.

bara lite spontant sådär: HAHA!

Postat av: Eva

Haha, jaa, jag tycker vi raggar vänner på KB på lörda!!

2006-09-13 @ 21:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback