sommaren är över

även om det fortfarande är sommarvarmt ute så får man väl ändå kalla sommaren för finito. iaf på kalendern.  jag sammanställde innan sommaren en liten ( väldigt liten ) lista på saker jag skulle åstadkomma under sommaren. dessa fyra saker. jävligt blandade och icke-relaterande.

- åka till roskilde och bli av med min festivaloskuld [ check, roligaste veckan detta året ]
-
skriva klart mitt CV och därmed börja söka jobb check, t.o.m att jag har fixat extrajobb nu ]
-
bli förälskad [ check, i the moe ]
-
trampa trampebåt i kanalen under en varm sommarhimmel [ mission not completed ]

dvs, 3 av 4 möjliga. helt okej betyg. visserligen har jag gjort en massa annat skoj i sommar men de fanns inte med på listan och får därmed icke tas upp här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback