one night with old friends

katja och ida röd övertalade mej om att hänga med till kajplats. sagt och gjort. katja, ida och karen kom hem till mej för lite tjejsnack och alkoholintagning. sen bara det av mot kajplats. gratis inträde och überbilliga drinkar. fick två drinkar (6:or), en xider och en shot för ynka 70 spänn. wunderfull!

67872-225


träffade på en massa gamla klasskompisar. lite skoj faktiskt. eller väldigt skoj tror jag nog.



jag tror att det bar av till scandic för de flesta när kajplats väl stängde. men det lockade inte så värst för mej. har försökt otaliga gånger att komma in, men bara lyckats en gång. antingen för att jag varit för ung ( sure, dom har ju 24-årsgräns. men det har väl inte hindrat någon innan? ), haft militärbyxor, haft keps, haft sneakers, varit för full, haft för fulla kompisar. you name it. dom kommer alltid på bra ursäkter. så denna gången gav jag upp redan innan. tvi!


Kommentarer
Postat av: full katt

hehe ja det såg ut som jag hade det trevligt med. särskilt med martin. ho ho. /linslussmurfen

Postat av: fortfarande en puffy

men guuud vad kul. kajplats!!!

2006-09-08 @ 13:32:30
URL: http://puffy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback