för det e ju trots allt...

jag råkade köpa lite skivor idag på lunchen. körde ut till skivlagret för att köpa placebos senaste skiva. men jag råkade köpa 9 ( nio ) st. iiih!
det blev:

placebo -
meds [2006]
placebo - once more with feeling [2004]
the killers - hot fuss [2004]
the dandy warholes - thirteen tales from urban bohemia [2000]
hell is for heroes - the neon handshake [2003]
cornershop - handcream for a generation [2002]
suede - a new morning [2002]
moses - tales for the better known [2002]
prodigy - always outnumbered, never outgunned [2004]

mums, å hela kalaset gick inte mer än på 450 spännos... men jag får lov! för det e ju trots allt min födelsedag idag.


Kommentarer
Postat av: Indra

Moses är schysst musik. Vet du om att Infinity är på gång med nytt material med återupplivade Black Mose,
du hiitar dem på myspace:http://www.myspace.com/1blackmoses
Så jäkla skön musik!
Ha det fint!

2007-03-13 @ 14:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback