ett sånt därn kalas ni vet

18 högljudda personer i en lite etta på kobjer en lördagkväll kan bli mysigt. och trångt. men skoj hade vi. stina fyllde gammal och hade kalas för släkten. god mat, ansträngade musiktävlingar och massa alkohol. wundefull. sedan skulle jag och stina egentligen gå på nation, men släkten gick ju nästan aldrig hem så det blidde försent. vi åkte till stortorget istället. en sväng på herkules och sedan en god drink på &bar. sedan nattamaud på McD. en helgjuten lördag med andra ord.



och jag hade mitt nya ultraröda läppstift på mej. dock lyste det lite mer på foto än in real.

Kommentarer
Postat av: puffy är bäst.

oooh en ida med rött läppstift! det var fiiint. och det har en sån som jag aldrig sett innan. hihi nu ska jag skriva ner tre roliga händelser från mitt liv på max en halv A4-sida styck. lycka till pernilla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback