hej, jag är glad

oj oj oj. idag är ida rätt glad. jag va och provjobbade på lagerhaus i förmiddags. så himla roligt! fick lära mej kassan direkt. tjiho! hoppas verkligen allt löser sej så att jag kan få jobba extra där i höst. hade varit kanon. dels för att det verkar så himla skoj och dels för cashen. mycket går på flyt just nu. i princip allt är fixat för min flytt mot norra breddgrader. eva ska hyra min lägenhet efter årskiftet. dock måste vi bo tillsammans i en månad innan jag flyttar eftersom hon står utan boende. but anywho... jag skickade ju in mina ansökningar till stockholms universitet för några dagar sen. ännu en grej att bocka av på listan.
jag hoppas bara att jag snart kan sluta jobba med att dela ut dom dära eländiga punkt se-tidningarna. inte speciellt stimulerande förutom att man får va ute i friska luften.
OCH! emo har äntligen fixat biljetter ner hit. min raring kommer okristligt tidigt den 27:e å stannar hela helgen. det ska bli massa mys.
me are longing long time.

Kommentarer
Postat av: theMOE

okristligt tidigt, är bara förnamnet!!

Postat av: Sabor

Tack för inlägget angående blåst på mobilen på blocket.Ska avvakta tills ikväll och se om hon fixar tillbaka pengarna och vill göra rätt för sig :(
Ha en fin fortsatt dag och tack för du tittade förbi ;)

2006-10-19 @ 14:50:30
URL: http://sabor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback