emo-tripp # 2

ytterliggare en emo-tripp avklarad. flög upp på torsdagseftermiddag, satt i emos lägenhet och väntade på att han skulle sluta jobbet hela kvällen. när han kommit hem efter en hård dag i gruvan tvingade jag honom att byta sängkläder så att jag kunde sova ( e jag inte snäll? )


chill och allmänt glänt va det vi ägnade oss åt på torsdagskvällen. eftersom emo jobbade hela fredagen oxå, passade jag på att spatsera på stockholms gator och torg å köpa upp allt som va värt att köpa. mycket shopping blev det. på kvällen blev det att besöka den omtalade puben 'corner'. först blev det lite tequila-shots med martins sällskap.


så här ser det ut när emo ska förklara nåt...

67872-265
jag och emo på corner


lördagen va emo lite trött, men full fart hela dagen ändå.

på kvällen skulle vi hem till jim ( emos arbetskamrat ) för årets sista kräft/grillfest. någon imponerade med att vika fina rosor av servetter, vilket alla började med framåt småtimmarna. jag fick en ( rätt så ) fin av emo ♥



söndageftermiddag spenderade vi på att te-hak inne i vasastan. små söta engelska scones och snittar till téet. jävlar vad gläntigt!


sen på kvällen blev det lite futurama-maraton med goda vitlöksbullar.

flög hem på måndagförmiddag

en darn good weekend baby! och jajustdet. ida ska bli märsta-bo ( say what? )

Kommentarer
Postat av: Eva

Haha, vilken söööt servettvikning ;)

2006-10-03 @ 08:47:48
Postat av: kristina

verkar ha varit en ruskigt fin helg. om två veckor är kalle hos mig, längtar som en galning! märsta? du? what? puss

Postat av: puffy.

så sött så jag tror att jag kräks. jag kräks ändå. synd om mig ont i mage.

2006-10-06 @ 12:54:37
URL: http://puffy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback