addiction

åååh, jag älskar skor! det kommer vara mitt största problem med att flytta till emo. dels kommer alla mina skor ta upp hela packningen. sedan kommer problemet vart alla skorna ska förvaras väl uppe på plats i märsta. MEN, skit i det! jag köper nya skor istället! föll pladask för dessa på skopunkten. lagom sådär att ha utanpå byxorna. och bara 299 riksdaler. jikes!

67872-299

blev väldigt förtjust i dessa bruna oxå, men pengarna räckte inte till denna gången.


får bli efter löning. kanske. om jag inte blivit förtjust i nåt annat innan dess. mina förälskningar kommer och går lite sådär som dom själva vill... förutom den som tillhör emo.


Kommentarer
Postat av: musica gratis

Buona fortuna con il vostro luogo. E abbastanza nice=) http://www.lukxi.org/musica-gratis

2006-12-21 @ 04:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback