there's a lot of things to do before you die

åååh! pernilla! varför går du runt å tatuerar & piercar dej hela tiden?

jag får sån ångest. och jag skyller på pernilla som satt dessa tankarna i rullning igen. väck inte de björnar som sover! ( härligt att kunna skylla på någon ) jag har ju planerat ytterliggare tatuering i flera år nu. men jag har ju blivit så avskräckt efter min första tatueringsupplevelse. nu vågar jag knappt. och fler piercingar. jodå, det har funnits i tankarna ett tag oxå. men, hur dum e man egentligen när man frivilligt ber någon göra hål i en själv? megadum! men ändå så gör man det. vill ju dels pierca bröstvårtan, men ajaj vad ont det måste göra. vill även pierca
'industrial' ( det ska tydligen heta så ) i örat. genom brosk och skit. och så e det två hål på samma gång liksom. ajaj. fast, jag kan med gott samvete skjuta upp det ytterliggare. inte bra att tatuera sej nu inför sommaren, när man ska sola och bada. inte bra att varken pierca eller tatuera sej nu när jag e svag ( haha ) efter min körtelfeber. min kropp lär ju behöva några månader ( och det är faktiskt sant ) på sej att läka ordentligt. så mina självförvållande smärtplaner får vänta till sommaren lider mot sitt slut.

men åh, vad jag vill! typ nu!


...I'm sitting uninspired somewhere else
hiding my bones, reaching for the time
well you don't build a city in a day
but in twenty years you should have something...

[ johnossi - glory days to come ]

Kommentarer
Postat av: Pernilla

men alltså! oj! IDA! jag gjorde det precis! bokade tid alltså...jag har suttit framför telefonen i en timme och tänkt att jag skulle slå nr. Ida du måste följa med miiiig!! det är på tisdageftermiddag. Du måste följa med miiiig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback