ölfylld vattenkanna & vattenfylld rockring

jag måste få säga att mina otippade förfester alltid brukar sluta i underbar kaos. bisarra samtalsämne, ölhävning ur diverse redskap och lite hårdträning med rockring är ett utdrag ur onsdagens förfest innan ministry of sound. när vi väl kom till slagthuset var kön enorm och naturligtvis började det spöregna. men men, skam den som ger sej. vi står allt snällt i kön och kommer så småningom in. och tur va det, för massa skoj blidde det. hemgång vid 6.00 på morgonen med solsken i blicken, lite smått ångestgivande.



bild 1: erik dricker öl ur min vattenkanna.
bild 2: andreas ( även kallad 'anders the ragger' ) rockar loss.
bild 3: även madde försöker sej på min rockring. att nämna är att min rockring av nån konstig anledning är fylld med vatten. kanske för tyngdens skull eller bara för att jävlas, för helvets-svår är den att hålla på plats.

hur som helst. en väldigt trevlig onsdagskväll. låg avdäckad nästan hela torsdagen. för att sedan jobba fredagförmiddag, sova bort hela fredageftermiddag och sedan glo på film med jocke på kvällskvisten.

ikväll ( läs lördag ) blir det att fira pernilla ( som fyller mäkta 20 år ) nere i höllviken och därefter åka tillbaka in till malmö för att närvara på kb:s nattklubb.

grattis puffy-buffy!

Kommentarer
Postat av: Puffy

taaaaaaaack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback