barock, burlesque & glam

kort resumé av helgen

fredag: insnyltad på studentfirande hos pernillas kompis i höllviken. gratis dricka är alltid uppskattat, sedan bar det av till crush. riktigt ritkigt najs. jag undrar varför...

lördag: förfest hos mej med stina, eva, pernilla och hedersgästen victor. sedan bar det av mot revolver där det ekade av folkfrånvaro. nåväl, jag hade skoj ändå. jag undrar varför...


bild 1: pernilla & jag
bild 2: victor & stina
bild 3: eva & pernilla

söndag: chillade i folkets park, då mina ( relativt ) nyinköpta speakers till podskin invigdes. underbart.
tog även en tripp till hornbach där  vi lyckades överraska jocke och en solros inhandlades av stina.


jag & stina åker bil

måndag: man vart ju ledig igår ( läs tisdag ) vilket betydde att man va tvungen att festa på måndagen. så maskerad blev det på hipp, med tema barock, burlesque & glam. vi satt och sydde ihop outfits till klockan 23 på kvällen. men roligt hade vi minsann.

jag, stina & eva under kvällens gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback