malmöfestival 2006 pt. 3; monday

lite oannonserat övertalade katja mej om att sticka och se suburban kids with biblical names. jag menar, vad är egentligen en skwbn-spelning utan ett styck y och en katt? så efter lite vin hos mej bar det av till mölleplatsen. vi missade de första låtarna och trodde förfärade att vi har missat ba-ba-ba-ba-ba-låten. men men, vi trängde oss långt fram och njöt ändå.

67872-178

som extranummer spelade dom ba-ba-ba-ba så vi blev väldans glada.

67872-177

när aktiviterna sen va slut men vi inte ville gå hem gick vi å satte oss i öltältet och lyssnade på nationalteatern. där träffade vi på några av katjas kompisar som gillade min röda fina hörselskydd. och så träffade vi även ida röd! ( som för övrigt har varit blond ett bra tag nu )

67872-176

Kommentarer
Postat av: Puffy

buhuuuuuuuuu! stackars mig som missar malmöfestivalen. det är så att ajg mår illa av att se bilderna. jag blir skakig, börjar gråta och snart måste jag nog spy. eller så kanske jag överdriver, jag gör ju det såååå sällan :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback