in the crossfire a.k.a. vilken dildo är du?

heh, så roligt har jag på mitt intelligensbefriande jobb att jag hellre gör meningslösa web-tester istället för att göra mej förtjänt av min lön. jag hittade ett test där man kan få reda på vilken dildo jag är... mäkta intressant tänkte jag å klickade direkt på länken. resultatet blev följande:

 Du liknar mest Giant Lover

"Du är giganten bland giganter. Det finns inte en människa som inte tar intryck av din pondus. Du både imponerar och skrämmer med din blotta närvaro. Tyvärr så kan du vara lite utav en buffel ibland. Många stör sig helt enkelt på att du tar för mycket plats i olika sammanhang. Förmodligen har dessa personer helt rätt. Hade du inte varit så egotrippad så hade du förmodligen blivit en bra ledare eller förebild."

huh? jasså? jahaja, där ser man minsann.

vilken dildo är du? gör testet här!


hittade testet hos exotica



dagens soundtrack: cold - bleed (track)



Kommentarer
Postat av: Eva

Tur jag inte är lika ego som du!

"Du är en person som står med båda fötterna på jorden. Du är även en livsnjutare som uppskattar socialt umgänge och även dina vänner uppskattar dig. Kanske är du lite väl fixerad vid ytliga ting och lite väl snabb att döma andra efter deras materiella status och utseende. Bara därför att du själv ofta presterar bättre än dina medmänniskor så betyder det inte att du är en bättre människa. Att du är duktig och kan mycket riskerar att göra dig till en besserwisser i andras ögon. Men vad spelar det för roll egentligen? Du är ju trots allt så himla bra!"

2006-08-10 @ 13:25:11
Postat av: katja

haha vilket fult test

Postat av: katja

Du liknar mest: Rabbit & Pearl


Du är en riktig hyvens typ. Det finns nog ingen som tycker illa om dig. Du är social, men uppskattar även att vara för dig själv ibland. Med andra ord så har du hittat en ganska bra balans i livet och dina vänner skulle beskriva dig som en ganska naturlig person utan allt för många neuroser. Tänk bara på att gränsen mellan att vara så normal som du är och att vara tråkig kan vara hårfin. Du skulle förmodligen må bra av att göra något lite annorlunda i ditt liv.

2006-08-11 @ 15:15:38
URL: http://katyeah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback