emo-tripp pt.2

så, förfesten med emos homeboys i lördags gick smidigt. för smidigt kanske. ett styck y blev asnitad. gorde busiga saker som att planka på tåget och röka ombord.  inne i stan mötte vi upp emo å vandrade bort till harry b. vad jag har förstått så känner emo ungefär samma för harry b, som jag gör för KB. inne på harry så blev ida lite klepto och snodde med sej två jäger-shotglas. minnesluckor från kvällen var oundvikligt. kommer dock ihåg att jag nån gång under kvällen ramlade av en stol. hur som helst va harry b riktigt najs. sen på väg mot nattbussen irrade vi runt på stan...

ida på plattan


nånstans tror jag att vi införskaffade chips och cheese doddles. men ida fick hybris ( eller fyllenoja? ) och va tvungen att stampa sönder doodlesarna. kanske det egentligen var en ond demon i påsen?

 ida stampar cheese doodles

jag sov i princip hela bussresan hem, även omjag svurit på att aldrig åka nattbussen igen. man kan väl ändra sej?

hela söndagen gick åt till att jag skulle nyktra till...
bakis


...it's Friday night, I'm gonna fuck or fight, that's right
this time all I need is one more ride, shut up!...

[ tomahawk - 101 north ]

Kommentarer
Postat av: Eva

Ahh, låter som du har skitkul. Du kanske rentutav stannar där och aldrig kommer hem igen?
Neeej!!!! :O

2006-08-01 @ 18:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback