titta! en lista...

eftersom mitt liv är så innehållsfattigt nu när jag e sjuk och bara ligger hemma å tycker synd om mejsjälv. så kan jag fylla tomrummet med en liten fin list. kanske jävligt tråkigt. men det e iaf något. håll till godo!

Höger- eller vänsterhänt:
höger.
Humör just nu: trött som fanken, både fysiskt och psykiskt. tärande att ha körtelfeber.
Favoritgodis: choklad.
Är det nåt du absolut inte äter: svamp, sill och tonfisk.
Kläder just nu: just nu lallar jag mest omkring i mjukiskläder eftersom jag är sängliggandes och sjukskriven i 2 veckor till.
Musik just nu: det blir väldigt mycket med the shins. missbrukar även something corporate - konstantine.
Vad sa du senast: det ljud som senast kom från min mun va nog en suck.
Favorit-hangout: i hemmet: min säng! uteliv:
kb!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 20-talet verkar lite spännande.
Sommarplaner: chilla som fan. hänga i parker och umgås med underbara människor.
Fisk eller badkruka: förut va jag ett badmonster. men med tiden har vattnet runnit av mig. nu solar jag hellre.
Saft eller alkohol: alkohol. fast det går att blanda med saft. ( inte sant kristina? )
Hur många kuddar sover du med:
sen min mamma fick raptus och slängde hela min förra säng ( som jag älskade och hade 7 livsnödvändiga kuddar ) så har jag tyvärr bara 3.
Favoritväder:
sommarkvällsvarmt. eller på vintern när snön ligger packad, lyser upp och är alldeles tyst.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
min älskade iPod, en strömkälla för att hålla igång podskin och kanske en sexpartner.


Spelar du nåt instrument: icke. har inte tålamod att lära mej.
Morgon- eller nattmänniska:
nattmänniska to the bone...
Sparare eller slösare:
slösare.
Bästa film:
donnie darko, trainspotting, fight club och allt med monty python.


Tror på liv på andra planeter: tragiskt om vi skulle vara det mest intelligenta livet i universum.
Kommer du ihåg din första kärlek:
jodå.
Älskar du henne/honom fortfarande:
nopes.
Har du några homosexuella vänner:
japps, några stycken.
Tror du på mirakel:
nej, men jag tror definitivt på ödet.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
svårt att svara på.
Ser du dig själv som tolerant mot andra:
nej, jag är nog för ärlig för det.
Ser du på kärleken som ett misstag:
nej, men har börjat tvivla på att kärlek existerar.
Hur många barn vill du ha när du blir stor:
2-3. en dotter ska heta april may june ( som tre första namn, eller möjligtvis om man får tre döttrar... nåväl, usa är iaf landet. )
Bio eller promenad:
promenad.
Är du kittlig:
jag kan vara. väldigt. kittlig. men jag berättar inte var ^^
Snarkar du?
i vanliga fal: nej. men nu när allt ovanför min bröstkorg är uppsvullet ( körtelfebern ) så snarkar jag nog som faen. men ingen för tillfället som behöver bli störd.
Stjärntecken?
jungfru.
Rädd för insekter?
nä, men dom är ju inte överdrivit mysiga.
Äckligaste insekten:
spindlar.
Största svaghet: jag kan inte säga nej till aktiviteter. dvs jag har världens sämsta självdisciplin.
Det här är jag bra på:
musik.
Bästa bok?
allt med marian keyes. löjligt kanske, men skönt underhållande.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
jag skulle vilja kunna flyga. mina ditmålade vingar tar mej inte så högt tyvärr.

Vad vill du jobba som? designer.
Chips, morötter eller godis?
godis.
Pizza eller hamburgare?
pizza.
Skriver du dagbok?
nej, jag har min blogg.
Har du nån flickvän/pojkvän?
nej, men är på jakt efter en pojkvän. tror jag.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
har redan 1 tattoo + 2 piercingar. ska göra fler av båda sorterna.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)
för stökigt. måste ta och skärpa mej.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
när jag va liten ville jag inget hellre. men mina föräldrar förbjöd mej. nu tror jag inte att jag skulle vågat längre.
Vilken hand håller du gaffeln i?
vänster.
Hur är din drömtjej/kille?
lång, smal eller vältränad med fin frisyr ( gärna mycket hår ) och fina skor. heh.
Hur många syskon har du?
en styck äldre bror.
Vad är du mest rädd för?
min största fobi är blött papper. rädd e jag kanske inte direkt, men jag klarar helt enkelt inte av det.
Är du rädd för blod?
om det är mycket blod/mitt eget så e det inte så kul. men har egentligen inte porblem med nålar / blodprov. dock har jag utvecklat en fobi för att tatuera mej igen.
Saltar du på maten?
ja, för mycket.
Gillar du att sjunga?
haha, jadå. för mycket, för gärna.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?
natur kemisk-biologisk, helt klart den roligaste tiden i mitt liv. har inget svar på 'varför?'
Brukar du sola?
jadå.
Vad gör du om du får hicka?
blir glad, för då e det någon som tänker på mej!
Röker du?
e-heh.
Snusar du?
e-e-heh.
Använder du knark?
nej, aldrig testat, kommer aldrig testa heller.
Kaffe, te eller inget?
jag bojkottar kaffe. te funkar ibland.
Har du en besatthet?
skor, coca cola light, msn, musik och min mobil.

Kommentarer
Postat av: Kristina

haha, din lista är det mest roande jag läst på hela dagen. sen har jag iofs suttit och läst The Crucible med A. Miller, men hey... han blev rik o känd på sitt skrivande. Bli frisk så vi kan dricka fun light jordgubb med gin.

Postat av: mmmartin

Jaha, då trillade man in här. Underhållande läsning må jag säga. Fast det där med körtelfebern verkar jobbigt, där ligger man i lä med sin lilla övergående förkylning.
Visade sig att vi tycker om väldigt samma filmer, där ser man..!

/mmmartin

2006-04-27 @ 17:25:28
Postat av: Puffy

hanky panky! hoppas du blir bättre å bättre nu. jag är hej jättetrött. vissa människor är för dumma för att sova å går på efterfest fram tills det är dags att infinna sig på konfirmation. dumt som sagt. ehee. Vet du fresten vad vi borde göra? lägga pussel. oh ja hejdå.

2006-04-29 @ 15:05:29
URL: http://puffy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback