...cause we both know what it's like to be alone

jag har verkligen varit instängd för länge. jävla sjuka. har legat hemma i nästan 2 veckor. funderade ett slag på att gå till jobb igår ( läs torsdag ) men kände att jag va inte tillräckligt motiverad. blidde att pernilla kom så pysslade vi hela dagen lång. ett tecken på att jag varit alldeles isolerad från omvärlden för länge var att jag blev så till mej av mänsklig kontakt att jag inte kunde formulera en enda vettig mening under hela dagen. det blidde mest en massa s-s-s-stammande och felsägningar.

nåväl, framemot kvällen bar det av på promenad ner mot möllan. där inhandlade jag en styck färgglad jojo ( hej, jag är barnslig ). glad blidde jag. det varade i typ 10 min. sen va jojon inte så spännande längre. sen köpte vi thaimat och åt den på en bänk utanför folkets park. då kom en hemlös norrman fram och förklarade sin kärlek till mej. sen gick vi hem och tittade på film. ( alltså, jag & puffy. inte jag & norrmannen. )

när puffy åkt hem så pratade jag med jan ( läs jocke ) och han började prata om låten 'konstantine' ( something corporate ) då vart jag tvungen att lyssna på den, för jag har inte lyssnat på den på flera år. så blidde jag massa sentimental för den låten väcker en jävla massa minnen. both good & bad. så nu vart jag tvungen att citera lite

...and you don't wanna be here in the future
so you say the present's just a pleasant interruption to the past
and you don't wanna look much closer
cause you're afraid to find out all this hope
you had sent into the sky, by now, had, crashed
and it did because of me...

[ something corporate - konstantine ]





Kommentarer
Postat av: Puffy. för faaen!

alltså fjäääder för faaen! tequila :)
den som bäddar får ligga i sängen, bara så ett en ydha vet om det :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback