idag...

...är det vår!
när jag kom hem vid 17 idag visade termometern över 10 grader!
har idag förövrigt blivit ett soffbord fattigare.
min kära hyresvärd har sålt sin kista (höhö) som hittills har agerat avlastningsbord.
jag är egentligen rätt glad över det, eftersom jag inte gillade möbeln.
men glömde tänka på att jag inte har något substitut.
sitter således här i soffan med datorn i knäet.
dessutom i mörker!
(men det är självvalt så jag får skylla mig själv.)

har varit på kurs idag.
befinner mig halvvägs genom BAM-kursen.
(Bättre ArbetsMiljö)
geez, vad mycket litteratur, lagar och förordningar vi har fått.
kommer bli värsta regelverksbitchen.

har dessutom varit hurtig ikväll och gått en lång solnedgångspromenad runt sjön.
(natur- och friskiskvinna)


Kommentarer
Postat av: Marielle

what? ska du bli skyddsombud nu oxå? jag är så stolt. tihi!

2009-04-04 @ 22:53:05
Postat av: ydha

oh yes, jag är det redan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback