försummad blogg upphittad

jag vet. jag har varit dålig gällande bloggen. det blir lätt så när man jobbar en massa. lagerhaus btw e dunderkul. jag gillar det där med att jobba kvällar. fast kanske blir jobbigt i längden. nåväl.

min helg bestod av en snabbvisit från emo-min-emo. helgen innehöll allt man kan tänkas att den ska. mys, konsert, nattklubb, matlagning, filmtittning etc. you get the picture. bara drygt 2 veckor tills jag åker upp till stockholm. då blir det some serious julshopping ( och emo så klart )

67872-343

om lite mer än en vecka ska jag bli kombo. eva flyttar in och övertar hela mitt halva vardadgsrum. hur fan ska det gå? vi kommer alltså bo och jobba tillsammans i en månad.
- kommer vi mörda varandra?
- ja.

nåväl, vad gör man inter när ens vänner behöver en?

fick reda på att en god vän till familjen tragiskt nog har gått bort.
he was a great man.
rip.†

Kommentarer
Postat av: pernilla

men! jag då! jag var väll också en ingrediens denna helg? :(

Postat av: Eva

Jaa, fy dig Ida, glömma Pillan sådär!
Vi jobbar med varandra.
Vi ska bo med varandra.
Vi kommer hata varandra!

2006-11-22 @ 19:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback