någon som vill skänka mej en väckarklocka?

sjuttsingen att det ska vara så svårt för mej att blogga på helgerna. det blir så mycket att uppdatera på måndagen... nåväl, bara till att sätta igång.

fredag blev att förfesta hos mej med henke, ida å emilia sen kom krisse och invaderade oxå. vi skulle till crush, men i slutändan va det bara jag å krisse som kom iväg till just crush... sen tröttnade jag å gick hem... ehm, inte mycket sömn blev det den natten. inga detaljer avslöjas. nåväl, lördagen va ångest för att jag lovat att hänga med till kb. men mitt huvud sa "nej nej nej nej". men vem fan lyssnar till sitt huvud en lördagkväll? inte jag iaf. stack iväg till en überskum förfest, men vi bestämde oss rätt tidigt att fortsätta förfesten hos mej, vilket vi gjorde. och vi fick gratis korv i affären på hörnet... muuums,
koooorv...
kb va najs, men ida va trött och gick hem å sov.

söndagen bestod av en styck bakfull ida och en styck bakfull pernilla. vi hade vår officiella planera-roskilde-dag. dock blev det inte mycket planerande alls. mest en massa musik. sen på kvällen fick jag besök av en ny vän. sen sov jag...

...och lyckades således försova mej till jobb imorse. givetvis! på vilket annat sätt skulle min vecka starta??

Kommentarer
Postat av: puffy

du 'är ju bra som försover sig :P

2006-06-19 @ 17:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback