mitt kap på soff-fronten

jag förstår att alla är väldigt intresserade och nyfikna över hur min nya ( second-hand ) soffa ser ut! jag har ju lovat er bilder och information. och en fantatisk värdinna står vid sina ord. håll till godo:
300 spänn på
myrornas tyckte jag va ett rimligt pris för en soffa med 2 ( två ) avtagsbara klädslar. dock hade någon smart idiot tvättat båda överdragen ( som dessvärre inte tålde vanlig tvätt ) så lite skavanker finnes. så titta inte på den för noga! sen råkade jag missa att få med mej ena sidokuddens klädsel, därav de orange kuddarna.
soffa innan
men lika glad är jag för det ( men gladast är nog räven ) jag hade nämligen ändå tänkt att klä om soffan på ett sätt eller annat. så länge blev det en lite provosorisk lösning, nämligen med ett stycke billigt tyg från ikea

soffa efter

som jag numera för jämnan säger; jag är nöjd...


Kommentarer
Postat av: puffy

du ska va NÖJD också :)

Postat av: katja

mmmm... ser skön ut. dock tror jag nog jag föredrar att fortsätta sova på golvet. den ser kort ut.

2006-06-14 @ 00:45:25
Postat av: ydha

den är UNDERBAR! men katja, du får lov att sova på golvet om du vill :) jag ska inte ta den glädjen från dej...

2006-06-14 @ 09:57:10
URL: http://ydha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback