this place is a prison

...you wanna be the one in control
you wanna be the one who's alive
you wanna be the one who gets old
it's not a matter of luck, it's just a matter of time

stand out on the edge of the earth
dive into the center of fate
walk right in the sight of the gun
look into this new future's face...

30 seconds to mars - edge of the earth ]


jag e fan makalös. nu har jag 3 ( TRE!!! ) väckarklockor ( en 'riktigt' radio-väckarklocka och 2 mobiler med alarm på ). och tro fan att jag ändå lyckas försova mej. galet. vafan ska jag göra...? fan emo! det e ditt fel. hålla mej vaken sådär på nätterna!? va? skäms på dej! jag behöver nog seriöst lite semester. men, bara 1½ vecka kvar tills jag åker till stockholm för att hitta emo. så det e nog chill. ska försöka komma upp i tid tills dess. för tillfället får jag nöja mej med tanken att det faktiskt är fredag idag...

 



...drive away

and when you drive away you notice there´s no road

fly away

and when you fly away you notice there´s no heaven

run away

and when you run away you notice there´s no ground

grow old

and when your old you die and when you die your dead...

[ johnossi - press hold ]



Kommentarer
Postat av: kriiistina

haha, hitta emo. den var kul den. du frågade vad jag skulle göra ikväll, jo blir ev en öl på möllan eller när&fjärran kväll, är fortfarande lite sjuk, så det kanske bara blir att chilla. vi får se. hörs kanske sen på msn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback