...men, det e ju så roligt med foto

igår köpte jag och pilli walkie talkies. bara för att vi är bäst. dom ska vi ska vi ha med till roskilde nästa år.

vi vart på sykeltur genom ( nästan ) malmö igår. och självklart vart kameran framme och knäppte till sej.

ida + andy bandy
en liten pose med pernillans kära andy bandy



till dagen...
...jobbat som vanligt till 16. jävla skitjobb. så fucking intelligensbefriande. nåväl, eftersom mina kära converse blev helt fucked-up på roskilde
trasiga converse
så vart jag tvungen att köpa två par nya fake-converse på rea på din sko. 50 fucking spänn styck. weehoo!
tack marielle för tipset!

så darn fina.

och så e det tänkt att jag och pilli sticker till augustibuller senare i sommar. det hade varit en dröm! jag har ju kommit på att jag älskar festivaler!
snälla vanilli, du åker väl inte på läger då? å du gillar väl banden som ska spela?
SNÄÄÄÄLLAAAA

Kommentarer
Postat av: Sara

Snygga skor. Har också köpt sådana för 50 kr fast vita. Kanonpris :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback