i-brist-på-annan-sysselsättning-på-jobb-lista #2

Kontakten med min feminina sida:

[x] Köpt en hårfön
[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut
[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda
[x] Pratat känslor...nykter
[x] Skrattat under en romantisk komedi
[x] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende
[x] Fortsatt prata med en person av manligt kön även efter det att han visat sig vara tråkig, enbart på grund av att han var snygg ( haha, e man ytlig så e man )
[x] Ringt upp en person utan konkret syfte ( jag är BÄST på att prata om ingenting i telefon )
[x] Funderat på namn åt mina barn ( jag ska flytta till usa och döpa min dotter till 'april may june' som 3 namn då )
[   ] Insett storheten hos Barbara Streisand
[x] Lyssnat på en skiva främst för att personerna i bandet är snygga
[x] Druckit Cosmopolitan
[x] Sett ett avsnitt av ”Sex and the city”
[x] Sett två avsnitt av ”Sex and the city”
[x] Känt mig sugen på en kopp te
[x] Känt glädje över att få blommor i present
[x] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ
[x] Blivit arg utan anledning ( jag har ju inte smeknamnet 'ida vansinnig' för ingen anledning )
[x] Gråtit efter 9 fyllda år
[   ] Brytt mig om hm:s val av modell
[   ] Insett storheten i Linda Skugges krönikor
[x] Kramat en kille ( kramar är underbara )
[x] Dansat

Kontakten med min maskulina sida:

[x] Ljugit om hur mycket jag har druckit
[x] Ätit en blodig stek
[x] Läst en biltidning ( har man bilfanatiker till far & bror så sätter det spår  )
[x] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap
[x] Styrketränat 
[  ] Fortsatt prata med en person av kvinnligt kön även efter det att hon visat sig vara tråkig, enbart på grund av att hon var snygg
[x] Köpt en meningslös pryl
[  ] Sagt att något, som var på gränsen att få mig att gråta som ett spädbarn, inte alls gjorde ont
[x] Burit en nätbrynja
[ ] Tillbringat en hel dag, enbart betraktandes sport på tv ( sport på tv e inte min starka sida )
[x] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det ( hehe, jodå )
[x] Läst en bok av Jan Guillou
[  ] Läst ett nummer av Slitz
[  ] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad
[x] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza ( bakfylla!? )
[  ] Gått på en Ulf Lundell-konsert
[  ] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person ( men jag vill!!! )
[x] Diskuterat bröst ( det e det vi tjejer pratar om på toaletten på krogen. varför har jag så många foto på mina tjejkompisars urringnar i min mobil? )
[  ] Gjort lumpen
[  ] Ätit en hel flintastek själv
[x] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning
[x] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil ( jag ÄLSKAR att köra bil. hamnar ju på min topp-3-lista )
[  ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar ( om jag är nära en pissoar med besökande pojkar så tittar jag väl fan inte upp? )
[x] Lagat någonting på egen hand ( jag är typisk jungfru, ingen gör saker lika bra som jag själv )
[x] Skrikit ”kom igen nu gubbar” på fotbollsplan ( när jag väl tittar på sport så blir jag väldigt engagerad )
[x] Tävlat i att dricka öl ( och vunnit! )
[x] Påpekat hur otroligt bögiga westlife eller annat valfritt pojkband ser ut

Feminina poäng: 20
Maskulina poäng: 17


Ganska jämt ändå. lista stulen från eva btw.
listor är ju så förbannat kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback