beshavira kasse

...I can't get it right

get it right since I met you

/.../

why can't we see

that when we bleed

we bleed the same...

[ muse - map of the problematique ]


mjahapp, naturligtvis va dom flygbiljetterna slut till när jag skulle åka till stockholm, men ida fixar ni vet. så det blir en dag senare. sen hade mina pengar inte kommit in på mitt konto än, men ida fixar ni vet. å hon fick låna pengar av snäll-eva ( ja, hon heter så nuförtiden ). panik att jag ska ta flyget 0745 på torsdagsmorgonen. måste typ gå upp innan jag går å lägger mej. gaah! men men, vad gör man inte...?

så nästa vecka bär det av till estocolmo. där ska jag träffa han ↓↓↓ida & emo


Kommentarer
Postat av: kris

cred till din blogg, i like it. hoppas allt är bra med idinski.

Postat av: the moe

va e d för en snygging på bilden? =D

2006-07-18 @ 19:46:24
Postat av: Viktor =) 18år ;)

wow, söt du är, är nyfiken påre ! jag kan också prata om allt o inget ;)

o jag lovar att jag inte e tråkigt i telefon, är nyfiken påre sötis, jag är en ung o glad kille på 18år sm har tråkigt om dagarna.. kanske det kan ändras? =)

puss
viktor

2006-08-09 @ 11:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback