the working-lady

jodå! nu har ida fixat sej ett jobb oxå. gled in på ett bananskal och roffade åt mej en 50%-tjänst på lagerhaus på drottninggatan. den största butiken mitt i city. jodå, jag är bäst. ni anar inte hur underbart det är att jobb igen och att ha en inkomst. jävligt tråkigt att ha gått pank ända sedan nyår. fuck the csn!

dessutom kan jag meddela att jag är kung på min filosofi-kurs. har fått VG på mina 2 tentor hittills ( det högsta betyget ) och ja, jag får vara självgod. det är min blogg!

Kommentarer
Postat av: Eva

Haha, fy fan vad underbart gumman :D

2007-03-27 @ 08:35:29
Postat av: Pernilla

det spelar ingen roll om det är din blogg eller inte - du SKA vara självgod när du har presterat så grymt hjärtat! you rock!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback