ida blue eye

blue eye
ja, jag har en brun fläck i mitt öga. och ja, det är jätte häftigt...

Kommentarer
Postat av: Eva

Sååå jävla fiint!!! Du vet att jag älskar dina ögon ;)

2006-09-18 @ 22:53:59
Postat av: puffy - särskrivningsbekämparen.

ååååh jag ryser av obehag. särskrivning ida, särskrivning....

Postat av: ydha

du vännen, jag har faktiskt valt den särskrivningen själv du. det är för att belysa ordet 'jätte' det är faktiskt ett fall som man inte behöver skriva ihop. iaf inte i en sån text som i en blogg.... blääääää. jag har egentligen använt 'fetstil' på ordet 'jätte', men av nån konstig anledning så kan den nya lay-outen inte koppla samma både kursiv och fetstil. tro mej, det är inte ofta jag INTE har argument för att skriva som jag gör...

2006-09-19 @ 14:40:48
URL: http://ydha.blogg.se
Postat av: Linda

Hej tjejen! Var bara tvungen att säga det, jag har också en brun fläck i mitt blåa öga. Vi e nog någorlunda unika. Kul e de iaf!! :-)

//Linda

2008-05-06 @ 15:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback