do it or don´t it

67872-350
då va man på norrare breddgrader. har hittils myst en massa med emo, utforskat stockholm city och fikat med pernilla och midas. åkte in till stockholm igår för att köpa julklappar. kom dock hem med en enbart saker till mej. nåväl, hittade en ultranajs off-white jacka för bara 300 spänn... som hittat ju! jag vore dum om jag inte investerade. va tvungen att köpa matchande solglasögon och basker. ett måste helt enkelt. nu är emo på jobbet och jag färgar om min utväxt. det blir brunsvart igen. orkar inte hålla på att experminetera lika mycket nu som förr. ska åter idag in till stockholm och denna gången faktiskt inhandla julklappar. ska även passa på att fika en gång till med puffy-puff-puff.

åh, vad ska jag köpa till min familj i julklapp? varje år samma dilemma. jag gillar verkligen julen, men julklappsångesten är inte att leka med. nåväl, dags att ta tag i dagen.

en liten tanke skänks till en viss begravning idag †

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag har oxå färgat min utväxt idag! Fan vad synkade vi är ;)

2006-12-09 @ 21:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback