now she sleeps in a box in the good soil of denmark

sådärja. då va personrekordet slaget på bubbles. bäst hittils är 73690, 96920! gud, jag måste verkligen sluta. har suttit hela förmiddagen på jobb och bara spelat. gawd! men skapar sånna här spel åt folket? att dom itne skäms! mina ögon har blivit helt fyrkantiga och huvudvärken är enorm efter att ha stirrat ( verkligen! jag tror jag har blinkat kanske 3 gånger per timme nu. max ) på de små färglada bubblorna.
e det bara jag som blir sugen på mm´s?

67872-152
jag har för övrigt kommit på att jag faktiskt har världens bästa musiksmak. japp, så e det faktiskt. no kidding.

Kommentarer
Postat av: Eva

Fuck it! Nu är jag äntligen ledig och ska jobba som fan för att klå ditt rekord!! :P

2006-08-16 @ 17:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback