2010-03-09

uppdrag red-head:



this is me, before



avfärgningen är i.
detta gör mitt håret elastiskt som tuggummi.
men det är smällar man får ta.




så här ser det ut när avfärgningen är klar.
nästa steg blir klippning och röd permanent hårfärg.
färgar håret rött 2 gånger, men får inte den nyansen jag vill ha.
läser på nätet att intensivtoning kan vara svaret just när man vill ha en skarp röd nyans.





sagt och gjort, efter intensivtoning blir jag nöjd med resultatet.


detta var min inspiration:
jean grey, x-men.


Kommentarer
Postat av: bettan

hot hot hot!

2010-03-12 @ 23:10:38
Postat av: Eva

Ååååh, så fiiint!! Vilken färg använde du? Jag har upptäckt Schwarzkopfs röda XXL-serie, men den säljs bara på CUbus och dom är dåliga på att ta in nytt när det tar slut :(

2010-07-10 @ 17:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback