varför

varför snurrar sig alltid mina strumpor så att strumphälen är uppe på foten vid dagens slut?
varför är alla andra i min ålder och yngre säkra och duktiga på vad dom nu än vill göra i livet?
varför är godis beroendeframkallande?
varför kommer aldrig våren?
varför ska det vara så svårt att hitta ett riktigt eget boende i stockholm?
varför är hyresvärden ett mongo?
varför är gräset alltid grönare på andra sidan?
varför har jag koncentrationssvårigheter?
varför hinner jag aldrig med allt jag vill göra?
varför rinner livet bara iväg?
varför är jag aldrig nöjd?
varför är det så svårt att skaffa nya vänner halvägs till femtio?
varför är jag inte 18 längre?
varför kan musik påverka en så fruktansvärt mycket?
varför kan det ibland vara så svårt att formulera sig verbalt?
varför är det så tråkigt att städa & diska?
varför är jag så dålig på att förklara saker?



Kommentarer
Postat av: Bettan

ÄLSKLING!

2009-03-12 @ 22:49:47
Postat av: Eva

Jag tror du har ADHD!! ;)

2009-03-13 @ 08:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback