nytt nytt nytt

investerade i ett nytt duschdraperi idag.
jag gillar ju annars de där draperierna som är av plast och är lite styva.
men efter att lisa på jobbet propagerade om att hon minsann tvättade sitt duschdraperi typ varannan månad,
(jag har aldrig tvättat ett duschdraperi i hela mitt liv)
så fick jag upp ögonen för de dära draperierna som faktiskt går att tvätta!
(efter att noga granska mitt hängades plastdraperi hemma fick jag svart på vitt att det är väldigt snuskigt,
 och då är mitt draperi bara ett år gammalt)
så jag köpte nu ett sådant i polyester.
draperiet heter "stim" och kommer från lagerhaus, 129:-





me love!


Kommentarer
Postat av: Lillasyster Emo.

Såntdär draperi vill jag också ha!

2009-01-31 @ 23:53:37
Postat av: Eva

Reklaaaam!!!! :P

2009-02-03 @ 07:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback