kanon!



min kamera är inte riktigt kry...
det hela började på nyårsafton,
när kameran började visa streck och/eller nyanser av rosa på displayen.
batterierna, tänkte jag.
men icke.
flera batterier senare återger kameran endast vyer av rosa/lila.
nu sjunger den verkligen på sista valsen.
riktigt tråkigt tycker jag, eftersom den inte har så många år på nacken.
men men, för att underlätta sörjandet har jag införskaffat en ny liten skatt.

tadaaa!





ett litet visningsex ( inte visning sex ) från min sjuka, gamla kamera vs min nya rosa ögonsten.
motivet är för övrigt min nyköpta köksgardin.
halva reapriset på ållebolle, dvs ca 60 pix.
me like!

Kommentarer
Postat av: Eva

Haha, fan vad sjukt! Min kamera gnällde på batterierna, på slutet kunde jag inte ens starta kameran innan det stod att batterierna var slut. Vad rosa och fin din var ;)

2009-01-27 @ 21:28:53
Postat av: Gittan glans

men du gillar ju rosa väl? Rosa bilder blir la fint då ;)

2009-01-28 @ 08:34:15
Postat av: lindaaaaaaaa

ållebolle is the shit!

2009-02-03 @ 21:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback